PEUGEOT LAUVA IERŪCAS SKAĻĀK: PREZENTĒTA ZĪMOLA JAUNĀ IDENTITĀTE

Viens no pasaulē senākajiem autobūves zīmoliem savu individualitāti un raksturu apliecina ar jaunu logotipu un pāršķir jaunu lappusi markas vēsturē. Šā gada 25. februārī Peugeot ir prezentējis markas jauno logotipu – ģerboni, kas rotāts ar krāšņu lauvas galvu.

Kopš 1850. gada Peugeot ir bijuši desmit logotipi, un tos visus rotājusi lauvas emblēma. Tagad vienpadsmito versiju – vēl kvalitatīvāku un elegantāku – radījusi zīmola globālā dizaina studija Peugeot Design Lab. Pašreizējais logotips, ko ieviesa 2010. gadā, bija nepieciešams, lai izceltu markas pāreju prestižākā tirgus segmentā.

Pēc visaptverošas automobiļu modernizācijas pēdējos 10 gados Peugeot ir pārveidojis logotipu, lai tas būtu kopsolī ar strauju tempu uzņēmušajiem kompānijas produktiem. 2021. gada sākumā, piesakot modeļu klāstu, kura priekšgalā būs jaunais Peugeot 308, ar jaunu interneta vietni un autobūves grupas Stellantis izveidi, zvaigznes ir izvietotas jaunā konstelācijā.

Peugeot ir zīmols, kas iet līdzi laikam. Pat būdams vienu soli priekšā, tas turpina tiekties pēc inovācijām, paredz izmaiņas patērētāju uzvedībā un paver ceļu jauniem mobilitātes risinājumiem. Peugeot ir bijusi visu veidu revolūciju pieredze: industriālās, tehnoloģiskās, politiskās, sociālās, digitālās un tagad arī vides – pārejai uz jaunu enerģiju un nulles emisijas mobilitātei esot tā ilgtspējas stratēģijas centrā. Tas viss veido Peugeot DNS.

Pēdējos desmit gados viss produkcijas klāsts ir piedzīvojis pārsteidzošu virzību augšup. Un, lūk, ko tas nodrošinājis: “Starptautiskā Gada komercautomobiļa” titulu Peugeot e-Expert 2021. gadā un Partner 2019. gadā, kā arī trīs “Eiropas Gada auto” titulus (2014. gadā – Peugeot 308, 2017. gadā – Peugeot 3008 un 2020. gadā – Peugeot 208). Un galvenais – ir radīts pilns elektrificēto automobiļu klāsts gan pasažieru, gan vieglā komerctransporta segmentā.

Jaunais logotips iemieso to, ko Peugeot nozīmēja vakar, ko Peugeot nozīmē šodien, un ko Peugeot nozīmēs rīt. Logotips ar lauvas veidolu vienmēr ir bijis daļa no zīmola. Tas vienmēr ir lepni un pamanāmi reprezentējis Peugeot zīmola vērtības.

Tas ir īpašs piederības un atzinības simbols. Tas ir prestiža, pārliecības, ilgmūžības un pēctecības sinonīms. Ieviešot jauno vizuālo identitāti, Peugeot apvieno vēsturi ar ultramoderno. Ar jauno ģerboni Peugeot zīmols gatavojas iekarot jaunas zemes un paātrināt starptautisko izaugsmi, eksportējot franču stilu un zinātību, kā arī īpašo eleganci.

Automobiļi, dīlercentri, saistītie produkti, interneta vietnes, komunikācija, visu veidu zīmes... Tie visi ir saskarsmes punkti ar zīmolu, kas izveidoti un izvietoti vienā saskaņotā daudzfunkcionālā sistēmā.

Peugeot zīmola pieredze neaprobežojas ar Peugeot pārstāvniecībām vai interneta vietnēm, tāpēc zīmols ievieš jaunu dzīvesstila kolekciju. Vienkārša, pievilcīga un kvalitatīva tā piedāvā apģērbu, ādas izstrādājumus, modes aksesuārus, elektroniskās ierīces, galda piederumus, īpašu iesaiņojumu, miniatūras... tā ir vesela Peugeot pasaule saskaņā ar zīmola jauno identitāti.

Peugeot ir pārstāvēts vairāk nekā 160 pasaules valstīs ar 10 000 tirdzniecības vietām. 2020. gadā Peugeot pārdeva gandrīz 1 200 000 transportlīdzekļu visā pasaulē. 2020. gadā, nosvinot 210 gadu jubileju, papildus pilnam elektrificētu pasažieru un komercauto klāstam Peugeot ir izstrādājis jaunu konceptu – Neo Performance. 508 Peugeot Sport Engineered ir pirmais jaunās efektīvo augstas veiktspējas modeļu saimes pārstāvis.