JAUNAIS PEUGEOT 5008 AMSERV KRASTA SALONĀ

PEUGEOT E-5008 un 5008 HYBRID jau pieejami AMSERV KRASTA PEUGEOT salonā Rīgā, Krasta ielā 66 un pārdošana ir sākusies! Izbaudiet praktiskumu un iespējas, kādas sniedz septiņvietīgs salons, SUV virsbūve, jaunākās elektrifikācijas tehnoloģijas un neatkārtojamais Francijas dizaina šarms!

Jaunais PEUGEOT 5008 piedāvā izcili plašu telpu septiņiem pasažieriem un tā elektriskajā versijā – sniedzamību līdz 668 km. PEUGEOT 5008 uzskatāmi demonstrē Stellantis STLA Medium platformas elastību un ir pirmais, kura pamatā ir tās pagarinātā konfigurācija. Jaunais modelis tiks ekskluzīvi ražots PEUGEOT rūpnīcā Sošo (Sochaux), Francijā un būs aprīkots ar gaitas akumulatoru baterijām, kas būs ražotas ACC bateriju giga-rūpnīcā Francijā (Billy-Berclau Douvrin). Kopumā PEUGEOT 5008 būs pieejamas piecas atšķirīgas dzinēju un transmisiju izvēles – trīs pilnībā elektriskās un divas ar atšķirīgiem hibrīddzinējiem kā arī divas pamata aprīkojuma komplektācijas –Allure un GT. Lieliska ziņa – šogad palielināts valsts atbalsts daudzbērnu ģimenēm septiņvietīga jauna elektromobiļa vai Plug-In hibrīda iegādei līdz 9000 EUR! 

JAUNĀS PAAUDZES PEUGEOT E-5008

Jaunais E-5008 jau no paša sākuma izstrādāts primāri tieši kā elektromobilis un būs pieejams ar vairākām elektriskās piedziņas spēka agregātu izvēlēm un orientējošo nobraukumu ar pilnu uzlādi robežās no 500 līdz 668 km (pēc WLTP cikla). Klienti varēs izvēlēties starp divām priekšējās piedziņas versijām ar 157 kW (345 Nm) vai 170 kW (345 Nm) jaudu un četru riteņu piedziņas modeli ar diviem elektromotoriem. To kopējā jauda ir 237 kW (157 kW uz priekšējās ass un 80 kW aizmugurē), bet maksimālais griezes moments priekšā un aizmugurē attiecīgi sasniedz 345 un 170 Nm.

Gaitas akumulatora termoregulācijai tiek izmantots dzeses šķidrums. Tas ne tikai dod iespēju izmantot īpaši ātro uzlādi, bet arī optimizē akumulatora nolietošanos un pagarina tā kalpošanas laiku. Tikmēr siltumsūknis nodrošina pasažieriem komfortablu temperatūru automašīnas salonā, vienlaikus taupot akumulatora enerģiju. Īpaši ātrās līdzstrāvas uzlādes stacijās jauno E-5008 var lādēt Mode 4 režīmā ar jaudu līdz 160 kW. Sniedzamību par 100 km tā var palielināt 10 minūtēs un akumulatoru no 20% līdz 80% uzlādēt 30 minūtēs.

Lai klientiem atvieglotu pāreju uz pilnībā elektrisku transportu, PEUGEOT jauno 5008 piedāvā arī ar hibrīddzinēju. 5008 Hybrid 136 e-DCS6 ietver jauno PEUGEOT HYBRID 48V pašuzlādes hibrīda sistēmu, ko veido jauns 136 ZS benzīna dzinējs un sešu pakāpju divu sajūgu automātiskā transmisija ar tajā iebūvētu elektromotoru. Pateicoties akumulatoram, kura uzlāde notiek braukšanas laikā, šī tehnoloģija piedāvā ne vien papildu griezes momentu pie zemiem apgriezieniem vai strauja paātrinājuma nepieciešamības gadījumos, bet arī degvielas patēriņa samazinājumu par līdz pat 15%. Būtiski, ka pilsētas ciklā jaunais 5008 Hybrid 136 e-DCS6 līdz 50% laika var darboties 100% elektriskā nulles emisiju režīmā.

Papildus pašuzlādes hibrīdam, jaunā 5008 spēka agregātu klāstā iekļauts arī uzlādējamais (Plug-in) hibrīddzinējs (195 e-DCS7), ko tehniskajā ziņā veido 92 kW elektromotors apvienojumā ar 150 zirgspēku jaunu PEUGEOT iekšdedzes dzinēju. Tā augstas kapacitātes gaitas akumulators dod iespēju 100% elektriskā režīmā nobraukt vairāk nekā 80 kilometrus (pēc WLTP cikla).

JAUNAIS PEUGEOT 5008 JAU LATVIJAS CEĻOS!

Ārkārtīgi ērtu piekļuvi trešās rindas sēdekļiem nodrošina Easy Access sistēma, kas otrās rindas sēdekļus ļauj noliekt un pabīdīt uz priekšu ar vienu rokas kustību. Atbilstošā svira atrodas sēdekļa atzveltnes augšējā daļā. Apvienojumā ar lielajām, plaši atveramajām durvīm trešās rindas sēdekļiem ērti var piekļūt visu izmēru pasažieri. Jaunais PEUGEOT 5008 ir vienlīdz ideāla izvēle gan ģimenēm ar bērniem, gan aktīvā sporta faniem un cilvēkiem, kas iemīļojuši tālākus ceļojumus ar auto. Elektromobiļa versijā jaunais PEUGEOT E-5008 piedāvā gan dinamisku braukšanu kā īpaši jaudīgam auto ar klasisko dzinējiekārtu, gan augstākās klases automašīnu akustisko komfortu apvienojumā ar paaugstinātu praktiskumu, ko sniedz minivena un SUV idejiskā sinerģija.

Jaunais E-5008 spēj pielāgoties ļoti plašam mobilitātes un transportēšanas vajadzību klāstam, jo piedāvā no divām līdz septiņām ērtām sēdvietām un lielu kravnesību. Piecu sēdvietu konfigurācijā jaunā E-5008 bagāžas nodalījuma tilpums ir 748 litri, septiņu sēdvietu konfigurācijā – 259 litri, bet ar nolaistām otrās un trešās rindas sēdekļu atzveltnēm kravas nodalījuma tilpums sasniedz 1815 litrus. Bagāžas nodalījuma grīdu aiz trešās rindas sēdekļiem var pacelt un novietot vertikāli aiz sēdekļiem, tādējādi atbrīvojot papildu telpu bagāžai. Turklāt zem trešās rindas sēdekļiem ir vēl viena novietne ar aptuveni 80 litru tilpumu, kurā uzglabāt mantas, kas nebūs redzamas no ārpuses, piemēram, jūsu sporta aprīkojums. Lai optimāli izmantotu šo nodalījumu, kā aksesuārs tiek piedāvāta speciāla atvilktne. Visbeidzot, lai piekļuve bagāžas nodalījumam būtu maksimāli ērta, E-5008 tiek piedāvāts ar elektriski paceļamu bagāžas nodalījuma vāku (durvīm), kas GT versijai ietilpst standarta aprīkojumā.

Elektriskajiem auto raksturīgs minimāls vibrāciju un trokšņu līmenis, taču akustisko komfortu E-5008 salonā var uzlabot vēl vairāk, priekšā uzstādot sānu logus ar papildu skaņas izolāciju.

Par valsts atbalstu elektromobiļiem un uzlādējamajiem hibrīdiem lasi šeit!

PEUGEOT Panoramic i-Cockpit®

PEUGEOT panorāmas i-Cockpit® ar vienotu izliektu 21 collu izmēra augstas izšķirtspējas displeju virs salona priekšējā paneļa un virs jaunās paaudzes stūres rata. Liekto un taisno līniju saspēle radīs pilnībā jaunas emocijas jauno PEUGEOT interjeros. PEUGEOT dizaineri ir radījuši ilūziju, ka jaunais lielizmēra displejs burtiski "peld" virs automašīnas priekšējā paneļa. Līdzīgas inovācijas ir piedzīvojuši manuālie slēdži, kas tagad izvietoti uz īpaša skārienjūtīga paneļa un nodrošina individuāli programmējamas 10 dažādas pārslēgšanas funkcijas, kas sadalītas  divos līmeņos, katrā pa 5 funkcijām. Gan starta poga, gan automātiskās transmisijas pārslēgs ir pārceļojuši uz priekšējo paneli un izvietoti pa kreisi no skārienslēdžu moduļa, samazinot liekas roku kustības līdz minimumam.

JAUNA MODULĀRA PLATFORMA

Auto veidots uz jaunākās STELLANTIS grupas platformas STLA M PLATFORM bāzes, kas paredzēta jau no izstrādes brīža tieši elektrificētu auto ražošanai un gaitas akumulatoru baterijas tajā tiek izvietotas riteņu bāzē, kas ir 100% elektrisko auto uzbūves viena no šobrīd optimālākajām komponējuma iespējām. Lietotājam tas nozīmē labākus ekonomijas rādītājus, zemāku smaguma centru un precīzāku vadāmību, augstāku salona akustisko komfortu, zemāku vibrāciju, kā arī paplašinātas aprīkojuma iespējas, kas iekļauj jaunākos elektroniskos asistentus un drošības sistēmas, kā arī iespēju ražot pilnpiedziņas elektromobiļus. Iespēja izvietot lielākas ietilpības gaitas akumulatoru baterijas klientiem sniegs lielāku nobraukuma attālumu ar vienu uzlādi gan 2WD modeļiem, gan 4WD modeļiem.

DROŠĪBA UN TEHNOLOĢIJAS

Atkarībā no komplektācijas Jūsu rīcībā var būt adaptīvā kruīza kontrole ar Stop & Go funkciju, aktīvā joslas uzturēšanas sistēma, Full Parking Assist, dienas/ nakts automātiskā bremzēšanas sistēma ar gājēju un velosipēdistu atpazīšanu, automātiskās tālās gaismas, vadītāja noguruma brīdināšanas sistēma, ceļa zīmju asistents, aklā punkta monitoringa sistēma ar virziena korekcijas funkciju, Mirror Screen ar MirrorLink™, Apple CarPlay™ un Android Auto™. Tāpat jaunā auto aprīkojumā varēs būt pieejami savienotie pakalpojumi (ceļojumu plānotājs, viedā uzlādes plānošana, ielādējami transportlīdzekļa iestatījumi un tiešsaistes atjauninājumi automobiļa elektronisko sistēmu programmnodrošinājumam). Daudzas papildu aprīkojuma pozīcijas iekļautas speciālās pakotnēs – jautājiet mūsu konsultantiem!

ELEKTROMOBILIS E-5008

Būtiskākais pilnībā elektriskā E-5008 ieguvums – jaunā STLA M elektroauto platforma apvienojumā ar jaunu elektromotoru un akumulatoru bateriju pielietojumu, kas nodrošinās 502 km autonomiju ar pilnu uzlādi (WLTP) jau sākotnējam 210 Zs modelim ar 73 kWh gaitas bateriju. Tuvākajā laikā būs pieejams arī Long Range modelis ar 668 km autonomiju, 230 Zs jaudu un 98 kWh gaitas bateriju un pilnpiedziņas modelis ar kopējo jaudu 235 kW (320 Zs), 73 kWh gaitas bateriju un 500 km autonomiju.

e-MOTION E-5008

Īpašs elements, kas jauno PEUGEOT E-5008 padara atšķirīgu no modeļiem ar klasiskajiem iekšdedzes dzinējiem ir "e" monogramma un īpaša dizaina diski ar uzlabotu aerodinamiku GT modelim. Ar jauno siluetu un izteiksmīgajām virsbūves līnijām jaunais PEUGEOT ir radīts kā sportiska personība. Tā 3 "nagu" dizaina LED lukturu gaismas priekšā un aizmugurē atmodinās Jūsu sajūtas brauciena laikā un ļaus lepoties ar patiesi unikālu sava spēkrata dizainu, kas ir retums septiņvietīgo SUV segmentā.

VIENKĀRŠA UN ĀTRA UZLĀDE

Ievērojami lielāks nobraukums ar vienu uzlādi, iespaidīgāka dinamika un samazināts plānotais uzlādes laiks lieljaudas publiskās uzlādes stacijās. Aptuveni 10 minūtēs iespējams atjaunot nobraukumu par 100 km. Elektromobili var uzlādēt gan publiskās uzlādes stacijās (Eiropas Savienībā šobrīd pieejamas vairāk nekā 350 000 šādu staciju), gan savās mājās vai pie biroja, ja būsiet izvēlējušies un uzstādījuši kādu no tirgū pieejamajām Wall Box tipa privātās uzlādes iekārtām.